Η πρώτη παρουσίαση στο Ηράκλειο

Αν δεν έχω πεθάνει από το άγχος στο μεταξύ, την Τρίτη, 10 Νοεμβρίου, στις οχτώ το βράδυ, θα βρίσκομαι στον Ελευθερουδάκη, στο Ηράκλειο της Κρήτης (στη 1821), για την πρώτη παρουσίαση του REWIND.  Για το βιβλίο θα μιλήσει η Ρένα Τζωράκη.

Μου βγαίνουνε διάφορες ανησυχίες ενόψει της παρουσίασης. Ας πούμε, τι ακριβώς έχω να πω για το REWIND που να μην υπάρχει ήδη μέσα στις σελίδες του (πέρα από το ότι, ορίστε, το έγραψα, διαβάστε το); Θα καταφέρω ν’ αποφύγω τα σαρδάμ; Έχω κι ένα θεματάκι με το να μιλάω σε κοινό (απίστευτες πρόβες με την ομάδα μου στο μεταπτυχιακό για να καταφέρω να κάνω τις παρουσιάσεις των εργασιών). Κάτι τέτοιες ώρες σκέφτομαι ότι θα προτιμούσα να το παίξω Τόμας Πίνσον, να μη με ξέρει κανένας, να μη μιλάω δημόσια κ.λπ. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να δει κανείς το θέμα μάρκετινγκ, γλιτώνοντας κι όλο το άγχος – σωστά;

Σχολιάστε

